U mnie będzie umownie bo często zmieniam zdanie, a że jestem fanem Nietoperza to tak:
1 Mroczny Rycerz
2 Batman 1989.
3 Joker.
4.Batman Returns.
5.Dredd.
6.Logan
7. Watchmen.
8. Wojownicze Żółwie Ninja 1990.
9. X-Men 2.
10. 300.
Dzis 10 miejsc to za mało:Batman Begins, Xmen, First Class, DoFp, Deadpool, Sin City, 2xHellboy,2xBlade Constantin,Maska, Kruk, 2 klasyczne Supki, 2xSM Raimiego, kurde 🤯🤯🤯
Gnioty:
1. Catwoman.
2. Capitan Marvel.
3. Czarna Pantera.
4. Elektra.
5. X-Men Orygin Weapon X
6. RIPID Agenci zaświatów.
7. X-Men Dark Phoenix.
8. Venom.
9. Spiderman 3.
10. Blade 3.
I zabrakło miejsca na Suicide Squad, Ligę Sprawiedliwości GL, GhostRaiderow, 3xFF i innych.
Celowo nie podałem B&R gdyż jest to film na którym byłem w kinie za mlodu i świetnie się wtedy bawiłem, mimo że gniot.
Seriale
1.Doom Patrol
2 Swamp Thing.
3 The Boys.
4. Smallville.(za dobry puls, gdy leciało w tv po 22:00)
5.Daredevil.
6.Punisher.
7.The Walking Dead.
8.Lois&Clark Nowe Przygody Supermana.Polsat19:00pn-pt.
9.Watchmen.
10.Arrow za pierwsze 2sez i rozkręcenie tej maszynerii
Dałbym Jeszce Flasha za 2 sezony i Witchblade która oglądałem po Smallville gdy leciało na tvn.
Serialowe gnioty:
1 BATWOMAN!!! Gniot przez duże G.
2.Supergirl.
3. Agenci Tarczy.
4.LoT.
5.Iron Fist.
6.Gotham, alez zmarnowali potencjal 😢
7.Inhumans.
8.Preacher.
9.Lucke Cage.
10.Agent Carter.
Któreś tu trafiły dlatego że odpadłem po odcinku lub kilku. Nie pamiętam ale wiem że nie wracałem bo mnie nie wzięło.
Lista na pewno jest płynna zwlasza wśród świetnych adaptacji gdyż tych które bardzo lubię jest zdecydowanie więcej niż 10. Gniotów kinowych też bym więcej wpisał.
Ps
Seriale i filmy animowane też ankietować by się zdało.