Forum KOMIKSpec.pl
Pozostałe => Filmy i seriale => Wątek zaczęty przez: perek82 w Śr, 26 Sierpień 2020, 09:13:52
-
Taki pomysł (chyba tego nie robiliśmy), żeby pobawić się w głosowanie na najlepsze i najgorsze adaptacje komiksów (filmy plus seriale). Punktacja taka jak w głosowaniach komiksowych (1 miejsce 10 pkt,. 2 miejsce 9 pkt. itd.).
Byliby chętni? Mógłbym ogarnąć temat:)
-
czemu nie?
-
Czemu nie? Aczkolwiek przydałaby mi się jakaś lista owych adaptacji. Już kilkakrotnie odkryłem długo po fakcie że obejrzany film/serial był komiksową adaptacją a nie autorską fabułą, np. taki Scott Pilgrim czy Ghost World:)
-
jestem na tak, to może być fajna zabawa; aczkolwiek podzieliłbym to jakoś - np. na filmy i seriale osobno. albo adaptacje Marvel/DC i reszta świata.
-
Również z chęcią wezmę udział. Choć wolałbym oddzielnie filmy od seriali, bo w przypadku wspólnego rankingu nawet gdybym głosował na 30stkę, to pewnie nie załapałby się do niej żaden serial.
No i odgórnie przydałoby się ustalić, czy takie filmy, jak Tomb Rider, Alien vs. Predator, czy Transformers traktować jako adaptacje komiksu? Moim zdaniem nimi nie są, bo same komiksy były adaptacją czegoś innego (gier, serii filmowych, zabawek), ale jeśli większość będzie za ich uwzględnieniem, to nie będę protestował.
-
wikipedia służy pomocą:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_based_on_comics (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_based_on_comics)
seriale pewnie też się jakoś da wyszukać.
Myślałem, żeby połączyć filmy i seriale (bo tych drugich prawie nie oglądam), ale upierać się nie będę.
Ale wolałbym nie rozdzielać na poszczególne universa. To jest element zabawy, żeby umieć wybrać top 10:)
Każdą wątpliwość byśmy rozstrzygali, bo rzeczywiście czasem trudno określić co było adaptacją czego.
Jeszcze parę uwag zbierzemy i coś się ustali
-
Rozbicie na filmy i seriale jest jak najbardziej zasadne.
Rozbijania na poszczególne wydawnictwa nie widzę sensu (to można wyłuskać z wyników plebiscytu).
-
Spoko, wymyśl i zapodaj instrukcję, możemy się pobawić. Listy najlepszych i najgorszych filmów pozwolą też zobaczyć, jakie filmy są najbardziej polaryzujące... 8)
-
No dobra, to jedziemy.
Głosujemy na:
a) najlepsze adaptacje filmowe
b) najlepsze adaptacje serialowe
c) najgorsze adaptacje filmowe
d) najgorsze adaptacje serialowe
W każdym przypadku głosujemy na max 10 pozycji (1 miejsce - 10 pkt., 2 miejsce - 9 pkt.,..., 10 miejsce - 1 pkt.). Wygrywa film/serial z największą liczbą punktów (w przypadku najgorszych list 1 miejsce dajemy najgorszemu shitowi jaki widzieliśmy).
Można głosować na wszystkie listy w jednej odpowiedzi, albo podzielić. Żaden problem.
Głosujemy do 15 września do końca dnia.
Jak pojawią się wątpliwości, to będę dopytywał, ale proponuję najpierw research zrobić w necie, czy coś jest / mogło być adaptacją komiksu albo wyłapać film, o którym nie wiedzieliśmy że był wzorowany na komiksie.
Ciekawe, czy coś się pojawi wysoko w najlepszych i najgorszych listach:)
-
Tak sobie od jakiegoś czasu w głowie układałem, więc chyba o niczym istotnym nie zapomniałem:
Najlepsze filmy:
1. Joker
2. Mroczny rycerz
3. Logan
4. Strażnicy
5. Sin City
6. 300
7. Batman (Burtona z 1989)
8. Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz
9. X-Men: Pierwsza klasa
10. Spider-man II (Z Tobey Maguire'em)
Joker to dla mnie zupełnie inna liga i w ogóle jeden z ulubionych filmów. Genialna rola, klimat obdrapanego mieszkania, te schody po drodze do domu. I przemiana bohatera ze zwykłego nieudacznika w pewnego siebie mordercę. Piękne.
Logan wreszcie wykorzystał potencjał w pełni postaci Wolverine'a i Jackmana.
Strażników też bardzo lubię i może nawet dopuszczę się bluźnierstwa, ale końcówka jest dla mnie ciekawiej rozegrana niż u Moore'a.
Do Batmana mam sentyment - pierwszy film nagrany na VHS:)
Akcja w zimowym żołnierzu dosłownie wciskała mnie w fotel - aż mi się filmy z Jasonem Bournem przypomniały.
No to do kitów przejdźmy:
1. Batman & Robin
2. Alien vs. Predator
3. Ghost Rider
4. Venom
5. Fantastyczna Czwórka (2005)
6. Fantastyczna Czwórka: Narodziny Srebrnego Surfera
7. Fantastyczna Czwórka (2015)
8. Batman Forever
9. X-Men: Apocalypse
10. X-men: Mroczna Phoenix
Powyższe stanowiły prawdziwe męczarnie. Całe szczęście, że niektóre były dość krótkie.
Do dziś żałuję, że z Ghost Riderem nie powstał jakiś porządny film.
Kilku perełek nie widziałem - Daredevila, Zielonej latarni i niektórych kontynuacji z wyżej wymienionych.
Seriale z pamięci mogę wymienić całe 3, które widziałem. Tutaj się jeszcze wstrzymam, może ktoś mnie natchnie swoimi głosami.
-
Czy lista musi być "pełna", czyli 10 pozycji? Może być mniej?
-
Może być mniej
-
No to polecę tak jak w MiB 8)
1. Mroczny Rycerz powstaje/ Kruk
2. Daredevil/ The Boys
3. Strażnicy/ MiB
4. Iron Man/ Strażnicy Galaktyki
5. Aquaman
6. Gotham
7. Cień
8. Ant-Man/ Hellboy
9. Punisher
10. Sin City/ Maska
----
Kity
1. Luke Cage
2. Iron Fist
3. Blade
4. Spawn 1997
5. Supergirl
6. Deadpool
7. Punisher 1989
8. Przygody Tintina
9. Jessica Jones
10. Valerian i miasto tysiąca planet
W niektórych przypadkach nie mogłem się zdecydować.
Co do ściągi->
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Filmowe_adaptacje_komiksów_DC
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Filmowe_adaptacje_komiksów_Marvela
https://pl.wikipedia.org/wiki/Seriale_na_podstawie_komiksów_DC_Comics
https://pl.wikipedia.org/wiki/Seriale_na_podstawie_komiksów_Marvela
-
Nie bardzo rozumiem. Co znaczy 1 tytuł / inny tytuł?
I czy głosowałeś na filmy i seriale łącznie?
-
U mnie będzie umownie bo często zmieniam zdanie, a że jestem fanem Nietoperza to tak:
1 Mroczny Rycerz
2 Batman 1989.
3 Joker.
4.Batman Returns.
5.Dredd.
6.Logan
7. Watchmen.
8. Wojownicze Żółwie Ninja 1990.
9. X-Men 2.
10. 300.
Dzis 10 miejsc to za mało:Batman Begins, Xmen, First Class, DoFp, Deadpool, Sin City, 2xHellboy,2xBlade Constantin,Maska, Kruk, 2 klasyczne Supki, 2xSM Raimiego, kurde 🤯🤯🤯
Gnioty:
1. Catwoman.
2. Capitan Marvel.
3. Czarna Pantera.
4. Elektra.
5. X-Men Orygin Weapon X
6. RIPID Agenci zaświatów.
7. X-Men Dark Phoenix.
8. Venom.
9. Spiderman 3.
10. Blade 3.
I zabrakło miejsca na Suicide Squad, Ligę Sprawiedliwości GL, GhostRaiderow, 3xFF i innych.
Celowo nie podałem B&R gdyż jest to film na którym byłem w kinie za mlodu i świetnie się wtedy bawiłem, mimo że gniot.
Seriale
1.Doom Patrol
2 Swamp Thing.
3 The Boys.
4. Smallville.(za dobry puls, gdy leciało w tv po 22:00)
5.Daredevil.
6.Punisher.
7.The Walking Dead.
8.Lois&Clark Nowe Przygody Supermana.Polsat19:00pn-pt.
9.Watchmen.
10.Arrow za pierwsze 2sez i rozkręcenie tej maszynerii
Dałbym Jeszce Flasha za 2 sezony i Witchblade która oglądałem po Smallville gdy leciało na tvn.
Serialowe gnioty:
1 BATWOMAN!!! Gniot przez duże G.
2.Supergirl.
3. Agenci Tarczy.
4.LoT.
5.Iron Fist.
6.Gotham, alez zmarnowali potencjal 😢
7.Inhumans.
8.Preacher.
9.Lucke Cage.
10.Agent Carter.
Któreś tu trafiły dlatego że odpadłem po odcinku lub kilku. Nie pamiętam ale wiem że nie wracałem bo mnie nie wzięło.
Lista na pewno jest płynna zwlasza wśród świetnych adaptacji gdyż tych które bardzo lubię jest zdecydowanie więcej niż 10. Gniotów kinowych też bym więcej wpisał.
Ps
Seriale i filmy animowane też ankietować by się zdało.
-
Najlepsze filmy:
1. Akira
2. X2
3. Nausicaa
4. Ghost World
5. Metropolis
6. American splendor
7. X-Men: First Class
8. Ghost in The Shell (anime)
9. Road to perdition
10. Avengers
-
Najlepsze filmy:
1. Watchmen
2. The Dark Knight
3. Man of Steel
4. Captain America: The Winter Soldier
5. Ghost in the Shell
6. Dredd
7. Avengers: Infinity War
8. Logan
9. 300
10. Guardians of the Galaxy Vol. 2
Najlepsze seriale:
1. Watchmen
2. The Boys
3. The Umbrella Academy
4. The Walking Dead
5. Daredevil
6. Swamp Thing
7. Happy!
Na gnioty (przynajmniej chwilowo) nie oddaję głosów. Przydałoby (z uwagi na skalę) utworzyć oddzielne zestawienia dla filmów/seriali animowanych.
-
Stworzenie listy najlepszych, najszlachetniejszych, najbardziej oddanych swemu pierwowzorowi - czy będących od niego lepszymi i bardziej wartościowymi, czy inaczej mówiąc najsolidniejszych w swej fizycznej i emocjonalnej (narracja, postacie etc.) formie seriali i filmów adaptujących komiksowe uniwersa tematyczne (nie wliczam w takową listę, jak forumowicze wyżej, tworów anime, gdyż wyżej podane tytuły japońskiej animacji nie mają związku z mangą, a tym bardziej z komiksami), nie jest, ot tak łatwym zadaniem. Zwłaszcza, jeśli weźmie się pod uwagę to ile seriali i filmów komiksowych obecnie powstaje - z roku na rok coraz więcej i więcej. Wtedy też pozycje na tej liście, wraz z subiektywną oceną, stają się ruchome; sama lista może się zmieniać. Mało tego, nasze wybory w tym względzie i tak obarczone są tą wymuszoną ,,subiektywną odpowiedzialnością".
Dlatego też w związku z powyższym niełatwo będzie mi nanieść na ten typ geekowskiego zestawienia te ,,najlepsze filmy i serial komiksowe" według mnie, jakie widziałem w życiu. Sporo do obejrzenia jeszcze przede mną, przed Wami również, jednak mimo wszystko prezentuję poniżej tę oto listę, od miejsca pierwszego do ostatniego (niby najgorszego), oddzielnie dla tworów małoekranowych, oddzielnie dla tworów wielkoekranowych, zaznaczając przy tym, iż nie jest ona ostateczna. Po prostu nie robię burzy mózgów przy tej geekowskiej powinności, nie zastanawiam się godzinami nad tym, która produkcja nad którą musi być na liście, czy to ,,co jest najgorsze wśród najlepszych". Oto i moje zestawienia.
,,Najlepsze filmy komiksowe - animowane i aktorskie"; top 10:
1)"Avengers: Endgame"
2)"Avengers: Infinity War"
3)"Batman v Superman: Świt Sprawiedliwości"
4)"X-men: Przeszłość, która nadejdzie"
5)"Spider-Man 2 (2004)"
6)"Batman: Maska Batmana (1993)"
7)"Justice League: War (2014)"
8)"Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów"
9)"Punisher: Strefa Wojny (2008)"
10)"Man of Steel"
,,Najlepsze seriale komiksowe - animowane i aktorskie"; top 10:
1)"Daredevil (2015-2018)" - Netflix
2)"The Umbrella Academy" - Netflix
3)"Batman: The Animated Series (1992 - 95)"
4)"Gotham"
5)"Punisher" - Netflix
6)"The Flash" - CW
7)"Legion" - Marvel TV/ FOX
8)"Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D."
9)"X-men (TAS) - 1992-97"
10)"DC's Legends of Tomorrow"
Listy ,,kitowców", czyli niszowych przeniesień filmowych i serialowych materii komiksowych uniwersów, nie tworzę. Sądzę, że jest to zbyteczne; bezsensowne jest ocenianie tego, co jest najgorsze... skoro w jakimś sensie jest najgorsze.
-
Najlepsze filmy:
1. The Crow/Watchmen
3. From Hell
4. V for Vendetta
5. Sin City
6. Asterix i Kleopatra
7. The Dark Knight
8. Constantine
9. Immortal (2004)
10. Ghost in the Shell/300
-
Chciałem wziąć udział, ale skoro każdy głosuje na co chce (a to na najlepsze, a to na najlepsze i najgorsze, nie koniecznie na 10 tytułów, albo wrzuca top10 zawierający 16 tytułów), to odpadam.
-
@PJP Michael_Korvac Eyeless
Prośba o wskazanie, który tytuł mam wziąć do punktacji, w sytuacji, gdy wskazujecie więcej niż 1 tytuł na danej pozycji w swoich listach.
-
Widzę, że mamy w sumie 4 głosowania w jednym.
a) najlepsze adaptacje filmowe
1. Mroczny Rycerz
2. Watchmen
3. Kick-Ass
4. Joker
5. Blade
6. Blade II
7. Dredd z 2012
8. Logan
9. Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz
10. X-Men 2
b) najlepsze adaptacje serialowe
1. Liga Młodych/Young Justice
2. Daredevil
3. Watchmen
4. Spider-Man TAS
5. Gotham
6. Swamp Thing
7. Legion
8. Liga Sprawiedliwych Bez Granic
9. Tajemnice Smallville (sentyment)
10. Witchblade: Piętno Mocy (mocny sentyment)
c) najgorsze adaptacje filmowe
1. Thor Ragnarok
2. Strażnicy Galaktyki 2
3. Avengers Endgame
4. Spider-Man: Far From Home
5. Kapitan Marvel
6. Iron Man 3
7. Ghost Rider 2
8. X3: Ostatni Bastion
9. Zielona Latarnia
10. Ant Man 2
d) najgorsze adaptacje serialowe
1. Arrow
2. Inhumans
3. Batwoman
4. Flash
5. Supergirl
6. Punisher
7. Defenders
8. Jessica Jones
9. Teen Titans Go
10. Titans (za drugi sezon)
-
@PJP Michael_Korvac Eyeless
Prośba o wskazanie, który tytuł mam wziąć do punktacji, w sytuacji, gdy wskazujecie więcej niż 1 tytuł na danej pozycji w swoich listach.
W każdej z list, pod każdym z miejsc wstawiłem jeden tytuł. Prawdopodobnie kod źródłowy forum ,,wykrył" mi emotikonę z czarnymi okularami, w której miejscu powinna być cyfra 8 domknięta nawiasem: ,,)". Gdybym wstawił spację pomiędzy ósemką a nawiasem, problem byłby rozwiązany, a tak, cóż, jest jak jest.
Sam pomysł na tworzenie zestawień rozmaitych komiksowych, czy popkulturowych topek, wygląda nieźle. Sądzę, że negatywne wypunktowania powinniśmy ograniczać do 3 miejsc, albo, co jest równie rozsądne, stworzyć jakiś oddzielny wątek tematyczny, dla ,,najgorszych komiksowych i mangowych adaptacji, których byście nie polecili nikomu" lub coś w tym guście. A, co z pomysłem na listy ,,najbardziej oczekiwanych filmów kina rozrywkowego/blockbusterów/adaptacji jakichś Uniwersów" etc., gdzie moglibyśmy wyrazić swoje upodobania poprzez takie głosowanie w odniesieniu do dwóch czy trzech lat w przód? Pomysłów dla ,,geekowskich topek" jest multum.
-
8)
i wszystko jasne
-
OK to daję do punktacji:
1. Mroczny Rycerz powstaje
2. Daredevil
3. MiB
4. Iron Man
5. Aquaman
6. Gotham
7. Cień
8. Ant-Man
9. Punisher
10. Sin City
----
Kity
1. Luke Cage
2. Iron Fist
3. Blade
4. Spawn 1997
5. Supergirl
6. Deadpool
7. Punisher 1989
8. Przygody Tintina
9. Jessica Jones
10. Valerian i miasto tysiąca planet
-
Up
Masz pomieszane filmy z serialami.
Ps
Ja bym proponował animacje w oddzielnej ankiecie. Celowo ominąłem genialne "Batman:Maska Batmana" i serial animowany Batman Tas.
-
Też proponowałem to rozwiązanie i również pominąłem animacje głosując.
-
Na początku miałem ideę, żebyśmy głosowali na najlepsze / najgorsze ekranizacje komiksów - bez znaczenia, czy to film, cze serial, czy animacja. Były głosy, że seriale można zrobić osobno, więc ok.
Co do animacji, to nie chciałbym teraz jeszcze bardziej mieszać, więc może zrobimy animacje po zakończeniu tej akcji? Albo ktoś inny by się za to wziął - ja się przyznam, że z animacji jestem większą nogą niż z seriali i byłoby to dla mnie nieco trudniejsze.
Co do seriali, to bym zagłosował na to, co znam:
1. Doom Patrol
2. Watchmen
3. Swamp Thing
Zastanawiałem się, co jest lepsze czy Watchmen, czy Doom Patrol. Jeden i drugi serial jest niesamowity. Watchmen to bardzo misterna konstrukcja, pokazuje różne wątki, które później się zaczynają zazębiać. Doom Patrol wg mnie przesuwa granice oryginalności, odwagi i wyobraźni na poziomy przeze mnie wcześniej nieznane. Oglądając DP (właśnie wciągnąłem 2 odcinki) czuję się jak wtedy, gdy czytałem run Morrisona po raz pierwszy. Zahipnotyzowany pomysłowością. A ja zazwyczaj lubię takie zwykłe, przyziemne historie. Bez udziwnień (nadmiernych).
Swamp Thing wciągnąłem kiedyś ciągiem. Klimat, zdjęcia no i mnogość nawiązań do wczesnych historii Swampa - mam słabość.
-
Najlepsze filmy:
1. Watchmen
2. Joker
3. Logan
4. Batman (Burtona)
5. Batman Begins
6. Sin City
7. Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz
8. Avengers: Endgame
9. 300
10. The Dark Night
Najlepsze seriale:
1. Watchmen
2. The Boys
3. Doom Patrol
4. Legion
5. Umbrella Academy
6. Swamp Thing
7. Daredevil
8. Jessica Jones
9. Punisher
10. The Walking Dead
-
OK to daję do punktacji:
1. Mroczny Rycerz powstaje
2. Daredevil
3. MiB
4. Iron Man
5. Aquaman
6. Gotham
7. Cień
8. Ant-Man
9. Punisher
10. Sin City
Mam nadzieję, że nie chodzi o Daredevila z Affleckiem?
Punisher film czy serial?
-
@PJP Michael_Korvac Eyeless
Prośba o wskazanie, który tytuł mam wziąć do punktacji, w sytuacji, gdy wskazujecie więcej niż 1 tytuł na danej pozycji w swoich listach.
Przez brak dwójki starczy miejsca dla obu pozycji ze szczytu.
Ale jeśli ma być po jednej , to proponuję liczyć od lewej, czyli The Crow na pierwszym Ghost ... na dziesiątym.
-
Najlepsze filmy:
1. Ghost in the Shell (1995)
2. Akira
3. Watchmen
4. Kick-Ass
5. Man of Steel
6. Suzumiya Haruhi no Shōshitsu
7. Velarian
8. X-Men 2
9. X-Men: Przeszłość, która nadejdzie
10. 300
Najgorsze filmy:
1. Spider-Man: Homecoming
2. Spider-Man: Daleko od domu
3. Czarna Pantera
4. Kapitan Marvel
5. Ghost in the Shell (2017)
6. Thor
7. Ant-Man
8. Avengers: Koniec gry
9. Avengers: Czas Ultrona
10. Wonder Woman
Seriali z reguły nie oglądam, ale w tamtym roku wyjątkowo mi się udało kilka zobaczyć więc mogę sklecić jakieś małe listy...
Najlepsze seriale:
1. NHK ni Yōkoso!
2. Melancholia Haruhi Suzumiyi
3. The Boys
4. The End of the F***ing World
5. Shiki
Najgorsze seriale:
1. Watchmen
2. The Umbrella Academy
3. Daredevil (nie był taki zły, ale na każdym odcinku usypiałem)
-
Daredevil i Punisher - seriale.
-
Filmy:
1. X2
2. Batman Powraca (Burton)
3. Sin City
4. Droga do zatracenia
5. 300
6. Watchmen
7. Tamara Drewe
8. Spiderman (Sam Raimi)
9. History of violence
10. Superman Returns (2006)
Odnośnie seriali - to co widziałem to poza kilkoma wyjątkami gnioty, więc nijak nie udało mi się uzbierać pełnej "10".
EDIT: Ok, skleiłem jednak niepełną listę z tego, co przychodzi mi do głowy:
1. Watchmen
2. Daredevil
3. Lois & Clark: The New Adventures of Superman
4. End of the F...ing World
5. The Walking Dead
6. Constantine
-
Filmy top 10:
1. Mroczny Rycerz
2. Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz
3. Logan
4. Ghost World
5. Powrót Batmana
6. X-Men 2
7. Spider-Man 2
8. Persepolis
9. Droga do zatracenia
10. Historia przemocy
Shity top 10:
1. Steel
2. Żyleta
3. Spawn
4. Catwoman
5. Jonah Hex
6. Dragonball: Ewolucja
7. Batman i Robin
8. Liga Niezwykłych Dżentelmenów
9. Superman IV
10. Ja, Frankenstein
Serialowe top 10:
1. Legion
2. Daredevil
3. The Umbrella Academy
4. Watchman
5. Swamp Thing
6. Doom Patrol
7. Agenci T.A.R.C.Z.Y.
8. The Boys
9. iZombie
10. Locke & Key
Serialowe gnioty:
1. Batwoman
2. Witchblade
3. Birds of Prey
4. Krypton
5. Mutant X
6. Iron Fist
7. The Gifted
8. Inhumans
9. Gotham
10. Outcast
-
Filmowe Top 10:
Kingsman
300 dni nocy
Logan
Zimowy Żołnierz
Joker
Kick-Ass
X-Men: First Class
Deadpool
Sin City
Asterix and Obelix: God Save Britannia
Serialowe top 10
Jessica Jones
Happy!
Daredevil
The Boys
Watchmen
End of f****g world
The Umbrella Academy
Doom Partol
Tales from the crypt
The Tick
Najgorszych nie chce mi się sporządzać.
-
Ktoś jeszcze ma ochotę zagłosować? Jutro kończymy zabawę
-
No dobra, można podsumować. Najpierw najlepsze filmy:
Lp. Tytuł Liczba punktów Liczba głosów
1 Watchmen 62 8
2 The Dark Knight 53 7
3 Logan 43 7
4 Joker 40 5
5 Captain America: Winter Soldier 32 6
6 Sin City 31 6
7 X2 30 6
8 Batman Returns 22 3
9 Batman (1989) 20 3
9 Kick-Ass 20 3
11 Akira 19 2
12 300 17 6
13 Man of Steel 15 3
13 Dredd 15 3
15 Ghost World 14 2
16 Avengers: Infinity War 13 2
16 Ghost in The Shell (anime) 13 2
16 Avengers: Endgame 13 2
19 Spiderman 2 11 3
19 Road to perdition 11 3
21 The Crow 10 1
21 Kingsman 10 1
21 Dark Knight Rises 10 1
21 X-Men: First Class 10 3
25 Men in Black 9 1
25 X-men: Days of Future Past 9 2
25 30 days of night 9 1
28 Iron Man 8 1
28 Nausicaa 8 1
28 Batman v Superman: Dawn of Justice 8 1
28 From Hell 8 1
32 Ghost in the Shell 7 2
32 Aquaman 7 1
32 V for Vendetta 7 1
35 Metropolis 6 1
35 The Shadow 6 1
35 Batman Begins 6 1
35 Blade 6 1
39 Blade 2 5 1
39 American splendor 5 1
39 Ant-Man 5 1
39 Asterix i Kleopatra 5 1
39 Suzumiya Haruhi no Shōshitsu 5 1
39 Batman: Mask of the Phantasm (1993) 5 1
45 Justice League: War (2014) 4 1
45 Valerian 4 1
45 Tamara Drewe 4 1
48 Persepolis 3 1
48 Deadpool 3 1
48 Wojownicze Żółwie Ninja (1990) 3 1
48 Constantine 3 1
48 History of violence 3 2
48 Spiderman 3 1
48 Captain America: Civil War 3 1
55 Immortal (2004) 2 1
55 Punisher: War Zone 2 1
57 Asterix and Obelix: God Save Britannia 1 1
57 Superman Returns 1 1
57 Guardians of the Galaxy 2 1 1
57 Avengers 1 1
W sumie Watchmen mnie zaskoczyli, bo miałem wrażenie, że ocen nieprzychylnych było sporo po premierze.
Najlepsze seriale:
Lp. Tytuł Liczba puntków Liczba głosów
1 Daredevil 71 9
2 Watchmen 62 8
3 The Boys 44 6
4 Swamp Thing 38 6
5 Doom Patrol 36 5
6 The Umbrella Academy 35 5
7 Legion 25 4
8 Gotham 22 3
9 Punisher 21 4
10 The End of the F***ing World 19 3
11 The Walking Dead 18 4
12 Happy! 13 2
12 Jessica Jones 13 2
14 Lois & Clark: The New Adventures of Superman 11 2
15 NHK ni Yōkoso! 10 1
15 Young Justice 10 1
17 Melancholia Haruhi Suzumiyi 9 1
17 Smallville 9 2
19 Batman: TAS 8 1
20 Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. 7 2
20 Spiderman: TAS 7 1
22 Shiki 6 1
23 Constantine 5 1
23 The Flash 5 1
25 Liga Sprawiedliwych Bez Granic 3 1
26 iZombie 2 1
26 Tales from the crypt 2 1
26 X-men: TAS 2 1
29 Arrow 1 1
29 Witchblade: Piętno Mocy 1 1
29 The Tick 1 1
29 Legends of Tomorrow 1 1
29 Locke & Key 1 1
-
Na gnioty było mniej głosów, ale jakiś ranking powstał.
Filmy:
Lp. Tytuł Liczba punktów Liczba głosów
1 Captain Marvel 22 3
2 Catwoman 17 2
2 Spawn (1997) 17 2
4 Black Panther 16 2
4 Spiderman: Far From Home 16 2
6 Batman & Robin 14 2
7 Avengers: Endgame 11 2
8 Blade 10 1
8 Spiderman: Homecoming 10 1
8 Steel 10 1
8 Thor: Ragnarok 10 1
8 Venom 10 2
13 Żyleta 9 1
13 Guardians of the Galaxy 2 9 1
13 Alien vs. Predator 9 1
16 Ghost Rider 8 1
16 Deadpool 8 1
18 Elektra 7 1
18 Punisher (1989) 7 1
20 Fantastic Four (2005) 6 1
20 X-Men Origins: Weapon X 6 1
20 Przygody Tintina 6 1
20 Ghost in the Shell 6 1
20 Jonah Hex 6 1
25 X-men: Dark Phoenix 5 2
25 Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer 5 1
25 Valerian i miasto tysiąca planet 5 1
25 Thor 5 1
25 Dragonball: Ewolucja 5 1
25 Iron Man 3 5 1
25 R.I.P.D. 5 1
32 Fantastic Four (2015) 4 1
32 Ant-Man 4 1
32 Ghost Rider 2 4 1
35 Batman Forever 3 1
35 Liga Niezwykłych Dżentelmenów 3 1
35 X3: The Last Stand 3 1
38 Spiderman 3 2 1
38 Green Lantern 2 1
38 Superman IV 2 1
38 X-Men: Apocalypse 2 1
38 Avengers: Time of Ultron 2 1
43 Ja, Frankenstein 1 1
43 Ant-Man 2 1 1
43 Blade 3 1 1
43 Wonder Woman 1 1
Seriale:
Lp. Tytuł Liczba punktów Liczba głosów
1 Batwoman 28 3
2 Supergirl 23 3
3 Iron Fist 20 3
4 Inhumans 16 3
5 Luke Cage 12 2
6 Watchmen 10 1
6 Jessica Jones 10 2
6 Arrow 10 1
9 Witchblade 9 1
9 The Umbrella Academy 9 1
11 Birds of Prey 8 1
11 Daredevil 8 1
11 Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. 8 1
14 Gotham 7 2
14 Legends of Tomorrow 7 1
14 Krypton 7 1
14 The Flash 7 1
18 Mutant X 6 1
19 Punisher 5 1
20 The Gifted 4 1
20 Defenders 4 1
22 Preacher 3 1
23 Teen Titans Go 2 1
24 Titans 1 1
24 Outcast 1 1
24 Agent Carter 1 1