Najlepsze filmy:
1. Ghost in the Shell (1995)
2. Akira
3. Watchmen
4. Kick-Ass
5. Man of Steel
6. Suzumiya Haruhi no Shōshitsu
7. Velarian
8. X-Men 2
9. X-Men: Przeszłość, która nadejdzie
10. 300
Najgorsze filmy:
1. Spider-Man: Homecoming
2. Spider-Man: Daleko od domu
3. Czarna Pantera
4. Kapitan Marvel
5. Ghost in the Shell (2017)
6. Thor
7. Ant-Man
8. Avengers: Koniec gry
9. Avengers: Czas Ultrona
10. Wonder Woman
Seriali z reguły nie oglądam, ale w tamtym roku wyjątkowo mi się udało kilka zobaczyć więc mogę sklecić jakieś małe listy...
Najlepsze seriale:
1. NHK ni Yōkoso!
2. Melancholia Haruhi Suzumiyi
3. The Boys
4. The End of the F***ing World
5. Shiki
Najgorsze seriale:
1. Watchmen
2. The Umbrella Academy
3. Daredevil (nie był taki zły, ale na każdym odcinku usypiałem)