1. Dlaczego Egmont faworyzuje niektórych dystrybutorów (ravelo, czyli PWN) kosztem innych? Czy wyłączna sprzedaż "polskich" wariantów DC we własnej platformie nie narusza prawa handlowego i swobodnego dostępu do dóbr?
2. Kto podjął decyzję o sugerowanych tytułach DC Rebirth i czy odpowiada lub odpowiedział za fatalny wybór i klęskę projektu?
3. Proszę wymienić przynajmniej jedną zasługę, dzięki której otrzymał pan Złoty Krzyż Zasługi, przyznawany przecież za ofiarną działalność publiczną lub charytatywną.
4. Dlaczego w maju 2015 publicznie podczas FKW wypowiadał pan niemiłe słowa w kierunku prezydenta Komorowskiego (nie piszę o znieważeniu, bo to podlega karze i zmusza mnie do powiadomienia policji), chwaląc prezydenta Dudę, a jednocześnie w 2013 przyjmują od tego pierwszego Złoty Krzyż Zasługi. Czy liczył pan na coś więcej?
5. Dlaczego kazał pan gościom FKW 2016 lub 2015 podróżować tramwajem na stadion? Czy Egmontu nie stać na taksówkę czy wynajęcia samochodu? A może to inicjatywa artystów?
6. Wyniki finansowe Egmontu za 2018 rok są fatalne. Wpływy sprzedażowe zmalały o 12%, zysk netto spadł o blisko 20%. Jako, że dołączył pan do zarządu firmy w maju 2019, jakie są pańskie plany na utrzymanie Egmont Polska na rynku?
7. Czy odejście Marii Deskur było związane z kiepską sytuacją finansową spółki? Czy kolejne zobowiązania w postaci funkcji dyrektora zarządzającego działem książek nie wpłyną negatywnie na zarządzane do tej pory komiksy i gry?
8. W 2018 roku wydaliście mniej na spółki zajmujące się drukiem i przygotowaniem "kreatywnym". Oznacza to, że zamawiacie mniej usług i drukujecie mniej komiksów. Czy spowodowane jest to mniejszymi nakładami, czy ograniczeniem tytułów?
9. W 2018 roku zatrudniliście 14 osób, nie publikując ANI JEDNEJ oferty pracy dla pracowników merytorycznych. Jednocześnie prowadzicie zamknięte rekrutacje osób spoza "komiksowa", np. na redaktora działu komiksowego. Czy taka polityka gwarantuje zatrudnianie najlepszych specjalistów na rynku?