Autor Wątek: Studio Lain  (Przeczytany 232662 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pokia

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1725 dnia: Śr, 08 Kwiecień 2020, 17:31:26 »
Pod warunkiem, że drukarnia dzieli się takimi problemami z wydawnictwem.
Wystarczy mieć dobry kontakt z panią Elą i wszystko wiadomo...

A tak na serio, to o kondycji drukarń może świadczyć fakt, że wiele terminów premier (nie tylko komiksów, ale ogólnie wydawniczych) jest przenoszonych.

Drukarnie, to nie tylko książki i czasopisma, ale również foldery reklamowe czy ulotki, a to też siada, bo ogromna ilość targów, czy pospolitych spotkań biznesowych się nie odbywa - drukarnie nie drukują. Jak wiadomo reklama to jedna z pierwszych dziedzin na których w czasie kryzysu się oszczędza.

Drukarnie to również prasa - nie wiem jak codzienna, ale właśnie teraz, dobity koroną, przestał się ukazywać w postaci papierowej Wprost, pewnie nie jedyny. Nakłady innych na pewno ograniczono.


Może powinienem napisać to w innym wątku, ale tak akurat wyszło.
« Ostatnia zmiana: Śr, 08 Kwiecień 2020, 17:33:02 wysłana przez pokia »

Offline ASh

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1726 dnia: Śr, 08 Kwiecień 2020, 18:10:17 »
Ja bym zadał pytanie innego rodzaju.
Nie kiedy ukaże się komiks, ale w jakim stanie jest Studio i jego ekipa? Czy zdrówko dopisuje i czy nasze ulubione Studio radzi sobie jakoś w czasie tego dziwnego kryzysu?

O to mi chodzilo.

Offline studio_lain

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1727 dnia: Śr, 08 Kwiecień 2020, 18:22:34 »
Zaczne tak

Ej chlopaki i dziewczyny - przeciez to fajne, ze ktos sie jara komiksem, ile mozna katowac umysl chorobskiem :)

Zaczne wiec od Asha
Zaya w drukarni, jest szansa, ze na koniec kwietnia bedzie, przedsprzedaz ruszymy w przyszlym tygodniu

LordDisneyland
to naprawde fajna pozycja, intersujace podejscie do cyberpunka zarowno graficznie jak i fabularnie, spodoba sie takze osobom, ktorych nie kreci cyberpunk, sporo tu bowiem roznych malarskich inspiracji np. surrealizmu - ja jestem fanem :) chcialem bardzo to wydac :)

Teli
Z tego co wiem w studio wszyscy poki co zdrowi, ale i Ilawe dopadl korono, mamy juz 16 przypadkow, dzieki temu ze mam psa wychodze z domu na dluzej - to dobrze robi ;) Kolejny komiks - xx.ciel.com - palnujemy na koniec maja, potem sie zobaczy

Martin
Drukarnia z ktora wpsolpracujemy systematycznie nas zapewnia, ze u nich wszystko gra, czesc pracownikow, ta co moze, pracuje zdalnie

« Ostatnia zmiana: Śr, 08 Kwiecień 2020, 18:28:46 wysłana przez studio_lain »

Online ramirez82

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1728 dnia: Śr, 08 Kwiecień 2020, 18:45:05 »
...dzieki temu ze mam psa wychodze z domu na dluzej - to dobrze robi ;)

A ja głupi, jak tylko poszła fama, że zwierzęta przenoszą koronawirusa, swojego wywiozłem do lasu  :'( Do dziś tego żałuję.  :-[

Online Szekak

  • Wiadomości: 2216
  • Polubień: 1415
  • Zwyrodniały i godny pogardy bękart natury.
    • Zobacz profil
Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1729 dnia: Śr, 08 Kwiecień 2020, 19:38:45 »
Kurde, jakoś jak ktoś w ten sposób żartuje ze zwierząt to zawsze czuje duży dyskomfort.
Czerwone ślepia wpatrywały się w niego, tlące się jeszcze wstrętnym życiem, by po chwili zaszklić się i znieruchomieć.

Online ramirez82

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1730 dnia: Śr, 08 Kwiecień 2020, 20:04:10 »
Chciałem zażartować z tych co robili w ten sposób, ale chyba nie wyszło :(

Online vision2001

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1731 dnia: Śr, 08 Kwiecień 2020, 20:44:50 »
Panie. Ja dwie cavie domowe mam (dla tych co nie wiedza o co kaman: swinki morskie).
Juz smierc poprzednich przeżyłem. Nie chcialbym ich nikomu oddac, ani wywozic.
Ale jak mielibysmy apolalipse zombie to kto wie, co by sie dzialo.
Tak. U mnie, odpukac, wszyscy zdrowi. Dziekuje.
;)

Online eyesore

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1732 dnia: Śr, 08 Kwiecień 2020, 21:07:30 »
Chciałem zażartować z tych co robili w ten sposób, ale chyba nie wyszło :(

Bardzo nie wyszło. Szczególnie że niestety są tacy debile którzy takie rzeczy robią...


Offline KukiOktopus

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1733 dnia: Śr, 08 Kwiecień 2020, 22:21:12 »
No niestety to prawda. Bardzo dużo psów spotykam w lesie, a w świnkach morskich i chomikach to wręcz brodzę. Po prostu ludzie to niewykształceni debile bez serca. A przecież wiadomo, że to ludzie roznoszą zarazę, a nie zwierzęta. Na szczęście moja żona chodziła do klasy biologicznej i zna się na rzeczy i jak tylko ogłoszono epidemię, to od razu wywiozła mnie do lasu i tam siedzę, żebym przypadkiem nie zaraził naszej ukochanej suczki. 

Online ramirez82

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1734 dnia: Śr, 08 Kwiecień 2020, 22:31:12 »
Bo pies najlepszy przyjaciel człowieka, ale już w drugą stronę rzadziej to działa

Offline LordDisneyland

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1735 dnia: Cz, 09 Kwiecień 2020, 05:26:27 »
@KukiOktopus - zastanów się, czy nie warto by tych chomików trochę nazbierać. Jest zaraza, mogą stanąć elektrownie-  i maszyny napędzane chomikami w kręciołach staną się przebojem rynku...
Jednocześnie jako były właściciel świnki stwierdzam ze smutkiem, że nie mają aż takiej przydatności jako alternatywne źródło energii.

@studio_lain - grunt, że żyjecie w zdrowiu, obywatelu wydawco ;) I dzięki za przybliżenie Zai.

Online ramirez82

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1736 dnia: Cz, 09 Kwiecień 2020, 07:53:35 »
A to nie są przypadkiem te chomiki od Glutamiluty? Chyba nie wyrzuca ich co miesiąc, jak wrzucą jej zapowiedzi Egmontu?

Offline ASh

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1737 dnia: Cz, 09 Kwiecień 2020, 08:27:34 »
Dobrze ze wszystko gra z wami. Nie dawales znac dlugo i zaczolem sie martwic.

Offline gashu

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1738 dnia: Cz, 09 Kwiecień 2020, 10:39:34 »
Panie. Ja dwie cavie domowe mam (dla tych co nie wiedza o co kaman: swinki morskie).

W Ameryce Południowej jada się takowe.
Nie są zbyt smaczne, ale zawsze to jakieś źródło kalorii w czasach kryzysu ;).

Offline ASh

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #1739 dnia: Cz, 09 Kwiecień 2020, 11:45:18 »
W obecnej sytuacji, martwi Cie to, ze jakis komiks nie ukaze sie na czas?
Matkobosko...
Teraz to przeczytalem wiec z opoznieniem odpowiadam.
Martwi minie wiele rzeczy prawa zwierzat dlatego niejem padliny od ponad 20 lat, zaklamanymi politykami ktorzy roztrwonili rezerwy na 13 i 14 zeby utrzymac wladze, srodowisko kore na moich oczach szlak trafia, ale jest to forum komiksowe wiec jesli pozwolisz bede sie przejmowal moim ulubiomym wydawnictwem bo jest to FORUM KOMIKSOWE.