Autor Wątek: Strona "bedetheque"  (Przeczytany 779 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline deFranco

Strona "bedetheque"
« dnia: Pn, 15 Sierpień 2022, 15:54:45 »
Jeśli zły dział, proszę o przeniesienie

https://www.bedetheque.com/search

Jako, że jestem trochę zielony w temacie, proszę kogoś starszego stopniem o pomoc.
Czy ta wyszukiwarka to jest już wszystko co oferuje strona ?
Czy nie ma tam możliwości wylistowania sobie np. komiksów przygodowych z lat 2000-2010 itp. ?
Bo tym co wkleiłem chyba się nie da.

Offline keram2

Odp: Strona "bedetheque"
« Odpowiedź #1 dnia: Pn, 15 Sierpień 2022, 18:16:23 »

Korzystam z tego od lat, lecz francuskiego nie znam i wszystkiego nie ogarniam.
Dla mnie to przede wszystkim alfabetyczny spis serii i autorów - w dole po prawej stronie masz "series" i" "auteurs". Tym sposobem możesz znaleźć prawie wszystko.
 
Co do wyszukiwarki trzeba za dużo kombinować i przyznaję, że nie rozumiem wszystkiego - może ktoś kto zna francuski.

Co do szukania konkretnej tematyki warto szukać kolekcjami wydawniczymi, tzn. w rubryce "collection" wpisujesz nazwę, np "bulle noire" (czarny dymek) i masz spis kryminałów wydawnictwa Glenat - kiedyś parę z nich zaczął wydawać Motopol.

To tyle, dla mnie najlepszy jest alfabetyczny spis serii i autorów, często można znaleźć tam odnośniki do innych podobnych tytułów.

Offline 79ers

Odp: Strona "bedetheque"
« Odpowiedź #2 dnia: Pn, 15 Sierpień 2022, 18:49:42 »
Moim zdaniem tak selektywnego wyszukiwania jak chciałeś nie da rady ogarnąć w tej wyszukiwarce. Najskuteczniej wyszukiwać według słów kluczowych "Mot cle: aventure", ale wówczas dostajemy wszystko kojarzone z tym kluczem, a daty publikacji są z prawej strony przy tytule danej pozycji.

Zakładka główna:
1kolumna:
*Seria/Tytuł/Wydawca/Kolekcja/Gatunek
2kolumna:
*Autor/numer ISBN/publikacja(status serii: trwająca lub przerwana lub zakończona)/Pochodzenie(Eu/USA/Azja)/Język publikacji
3kolumna: