Autor Wątek: Relax magazyn opowieści rysunkowych  (Przeczytany 344246 razy)

Offline Death

Odp: Relax magazyn opowieści rysunkowych
« Odpowiedź #1560 dnia: Śr, 22 Czerwiec 2022, 22:35:58 »
Lepiej by wydali czwartego Thorgala  w super formacie, a nie. :)

Offline HugoL3

« Odpowiedź #1561 dnia: Śr, 22 Czerwiec 2022, 22:39:41 »
Ja już dawno się zgubiłem, ale w ramach cyklu "nie znam się, ale się wypowiem" chciałbym zabrać głos.

Czyli w skrócie niejaki Krzysztof mścił się w internetach za to, że nie uwzględniono go w tym katalogu czy co? Co go boli?
A później ten sam typ wzywa p. Timofiejuka i straszy pozwami?
Wciąż mówimy o dorosłych ludziach, czy dzieciach z jakiejś osiedlowej piaskownicy i ich przewrażliwionych rodzicach?

Ten katalog to ciekawa sprawa. Ogólnie nie chce być odebrany negatywnie, ale jako osoba w ogóle nie znająca tematu chciałem coś poszukać w internecie na ten temat. No to strona PSK w ogóle nie działa, to po pierwsze. Po drugie, na fanpejdżu mowa o organizacji non profit, skierowanej do wszystkich.
Czy bezstronni użytkownicy, czytelnicy polskiego komiksu są zdania, że w tym katalogu czegoś brakuje?
A nawet jeśli, może wina stoi po stronie wydawcy - nie wysłał czegoś na czas albo nie był zainteresowany współpracą i byciu widocznym w tym katalogu. Może po prostu nie każdy chciał się wybrać na to wydarzenie...

Ogólnie przykro się czyta o takich wojenkach. Straszne. Serio ludzie nie mają innych spraw na głowie? To chyba jakieś nasze narodowe predyspozycje...

Teraz zaczynamy podpisywać się z imienia i nazwiska pod postami? :D

Offline turucorp

« Odpowiedź #1562 dnia: Śr, 22 Czerwiec 2022, 22:53:27 »
Teraz zaczynamy podpisywać się z imienia i nazwiska pod postami? :D
Tylko wtedy, kiedy domagamy się jakiś faktur, rozliczeń, sposobu doboru czy innych dyrdymałów tego typu. Przy okazji warto też ujawnić, czy jest się z urzędu skarbowego, policji, albo przynajmniej z ministerstwa kultury.