Autor Wątek: Ongrys  (Przeczytany 395884 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline kv

Odp: Ongrys
« Odpowiedź #840 dnia: Pn, 05 Lipiec 2021, 13:59:09 »
Nie jest - u mnie wszystko okej.

U mnie też ok.

Offline turucorp

Odp: Ongrys
« Odpowiedź #841 dnia: Pn, 05 Lipiec 2021, 14:00:49 »
nieładnie to wygląda, w świecie młodych były mniejsze zonki. (nie znam się na drukowaniu) myślałem, że tekst zazwyczaj robi się z "czarnego", ale widać teraz to bardziej skomplikowane.

Ongrys
rzeknij coś, bo to podkopuje wiarę w fundamenty!

Bardzo dziwne, bo Ongrys naprawdę kładzie duży nacisk na to, żeby teksty były robione tylko „z czarnego”. :O
Z tego co napisał @radef, samo przesunięcie jednej warstwy w druku to prawdopodobnie chwilowy błąd na maszynie, więc reklamować.

Offline Lyricstof

Odp: Ongrys
« Odpowiedź #842 dnia: Pn, 05 Lipiec 2021, 14:55:48 »
Ten "Jonathan" to jakaś ramotkowa przygodówka a'la Lester Cockney lub Cartland? Ktoś może coś więcej napisać?

Pewnie trochę ramotkowa, ale ja ostatnio takie lubię.  ;)

ja bym bardziej go porównał do Buddy'ego Longwaya. inne tło kulturowe i historyczne, ale podobny niespieszny sposób samej opowieści.

To jest dobre porównanie, ale nie zapominajmy o "W poszukiwaniu..." Coseya, które zostało wydane u nas. I do tego komiksu też przyrównałbym Jonathana z oczywistych względów. To nieśpieszne tempo jest u jednego i drugiego autora. Też taka poetyckość historii, gdzieś na pograniczu snu, baśni, legendy. Ale to może tylko moje takie odczucie.
Na pewno Buddy i Jonathan są komiksami, które się w jakiś sposób uzupełniają, prznikają. I to może być bardzo ciekawe. Autorzy przyjaźnili się podczas pracy nad tymi komisami. Np. w Buddym pojawia się postać wzorowana na Coseyu. W ogóle fajny artykuł jest w Buddym na ten temat.
Sumując bierz i jeden i drugi komiks warto. I na dokładkę "W poszukiwaniu Piotrusia Pana" jak gdzieś dorwiesz.  8)
Greed is leaking like water. On your way. Hidden lurks lust.

Offline Death

Odp: Ongrys