Mój pierwszy wpis na blogu
. Zacząłem od recenzji komiksu "Catamount" - https://lafiksy.blogspot.com/2023/03/catamount-recenzja.html?m=1
Stawiam pierwsze swoje kroki na tym polu, a więc wszelkie uwagi będą mile widziane 
Kompletnie nie znam się na recenzjach, bo jestem starej daty, oczy już nie te, co kiedyś, a i w szkole polonistka jakoś tak krzywym okiem na mnie łypała.
Przed wstawieniem recenzji przeczytaj ją jeszcze raz, czasem niech sobie poleży, aby uniknąć błędów, które są dość częste, bo oko ludzkie jest zawodne i nie zawsze wszystko wyłapie od razu. Np. tu możesz wywalić o - ale mało kto o je widział. Takie miniwpadki zdarzają się, gdy przebudowujemy zdanie i później jakiś element przestaje pasować, a nam to zwyczajnie ucieka z pola widzenia. Unikaj sformułować samo wydawnictwo, sama historia - wystarczy wydawnictwo, historia. Wiadomo, że chodzi o to wydawnictwo i o tę historię, więc nie musisz tego podkreślać w ten sposób, tym bardziej że w tekście pisanym (a nie w mowie) wygląda to mało estetycznie.
Wyrażenie „Tak czy siak” wydziela się przecinkami lub myślnikami od reszty zdania.
Ponadto, jeśli masz dwa czasowniki w zdaniu, wypadałoby rozdzielić je przecinkiem.
Imiesłów zakończony na -ąc, -łszy, -wszy – bez względu na to, jak interpretujemy jego funkcję w zdaniu – w zasadzie oddziela się przecinkiem wraz z ewentualnymi jego określeniami od poprzedzającej go lub następującej po nim reszty zdania, lub wydziela się go przecinkami, jeśli jest wtrącony w zdanie - Czyli w przykładowym zdaniu - Recenzując ten tytuł nie można zapomnieć - przed nie można powinien być przecinek.
I to jest właśnie mój największy zarzut do tego dzieła: jest nad wyraz sztampowe i przewidywalne. Nie oznacza to jednocześnie, że nie angażuje czytelnika.