Autor Wątek: Libertago  (Przeczytany 316982 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jaxx

Odp: Libertago
« Odpowiedź #1395 dnia: Cz, 04 Marzec 2021, 12:37:05 »
Takie sklejenia stron przy grzbiecie kiedyś przydarzyły się w którymś tomie Hrabstwa Harrow od Muchy. Traktowane było jako błąd fabryczny - dwa razy wymieniałem w Bonito, aż trafiłem na poprawny egzemplarz, ale to i tak dopiero po kilku miesiącach, jak pojawił się nowy nakład.

Offline isteklistek

Odp: Libertago
« Odpowiedź #1396 dnia: Cz, 04 Marzec 2021, 12:39:05 »
nie wiem, jak może w kontroli umknąć takie sklejenie. Jak ktoś chcę robić kosmetykę, sam prostować kartki w komiksie za 500 i liczyć, źe jakoś to będzie, to ja tego nie rozumiem. Nie znam się, ale chyba trochę na wartości traci, gdy będzie się chciało sprzedać.

Offline Szekak

Odp: Libertago
« Odpowiedź #1397 dnia: Cz, 04 Marzec 2021, 12:46:02 »
Z tego co wiem cały nakład ma z tym problem, więc pozostaje wybór mieć lub nie mieć wcale. Ja wybieram mieć, dla mnie mimo wady wydanie jest ślicznie, no i podpis Manary fajnie mieć. Sam komiks też jest wart uwagi... no ale to już sobie każdy musi sam ocenić. Ja liczę na to, że Libertago się ogarnie i zacznie prezentować wyższy poziom w wydaniach, no i, że trochę zaczną krytykę przyjmować jak dorośli ludzie, zamiast cenzury, obrażanie i ukrywania się na foro pod wieloma nickami. Dla mnie to nic osobistego, ja chce mieć fajne komiksy, dla nich też powinno to nie być nic osobistego, bo chcą kasę, więc wspólny interes jest wszystkich w tym, by podnieśli swój poziom.
Piękno jest w oczach patrzącego.

Offline fikander

Odp: Libertago
« Odpowiedź #1398 dnia: Cz, 04 Marzec 2021, 13:05:45 »