0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ja rozumiem pojęcie litografii w sensie odbitki wykonanej przy pomocy prasy.
Kilka dni lata. Wysepka szczęściascenariusz i rysunki: Christophe Chaboutéoprawa: miękka ze skrzydełkamiformat: 165 x 235 mmliczba stron: 160ISBN 978-83-963279-8-7 cena okładkowa: 59,90 złrok wydania: 2022wydawnictwo: KURCdata premiery: 29 majaDwie czułe, intymne i wrażliwe historie, przepełnione głębokim humanizmem, przeplatane ciszą. Chabouté opowiada o trudnych wyborach, grzechach, bolesnych sprawach, sytuacjach, z których na pozór nie ma wyjścia. Delikatne rysunki często pozbawione dialogów dodają dramaturgii. Nieme kadry otwierają przed nami możliwości interpretacji, dodają emocji i poruszają. Kilka dni lataMały chłopiec z miasta zostaje powierzony pod opiekę ludziom ze wsi... Milczący starszy pan, którego gruba skorupa przypadnie do gustu chłopcu. Punkt zwrotny w jego młodym życiu. Prosta i kameralna historia, w której nawet rzeki szepczą.Wysepka szczęściaSpotkanie nieszczęśliwego dziecka i włóczęgi. Dorastający chłopak z problemami w domu i mężczyzna, który żyje wspomnieniami... Ukryta przyjaźń. Dwoje zranionych przez życie bohaterów, którzy przychodzą do parku szukać wysepek szczęścia. Niewielu udaje się je odkryć.
Landru był po prostu ok. Ale Samotnik tego autora jest rewelacyjny.
Wody Morteluny księga 1Scenariusz: Patrick CothiasRysunki: Philippe Adamovoprawa: twardaformat: 210 x 297 mmliczba stron: 248ISBN 978-83-964761-0-4cena okładkowa: 159,90 rok wydania: 2022wydawnictwo: KURCW niedalekiej przyszłości po wojnie atomowej woda prawie zniknęła z powierzchni Ziemi i stała się obiektem pragnień a zarazem środkiem płatności. Zamiast pieniędzy czy złota ludzie rozliczają się w litrach, bańkach czy kanistrach z wodą. Woda to życie, brak wody – śmierć.Wszystko kręci się wokół dekadenckiego dworu księcia Morteluny, na którym prym wiodą szaleństwo, zabawa, seks, mutacje, perwersje i kanibalizm. Czy w tym beznadziejnym otoczeniu uda się przeżyć rodzeństwu, Violhaine i Nicolasowi?Bardzo przejmująca wizja przyszłości, znakomita stylistycznie dystopijna opowieść science fiction zadebiutowała w 1986 roku, zaledwie miesiąc po katastrofie w Czarnobylu. Bujna wyobraźnia Patricka Cothiasa oraz bogate w detale, urzekające równocześnie lekkością rysunki Philippe'a Adamova tworzą niepokojącą wizję, która mimo upływu lat potrafi nas zaintrygować, zaskoczyć i przerazić.