Informacja ode mnie, od rana piszę z BOKiem Gildii, rozmawiałem też telefonicznie.
Ostatnia ich wiadomość była taka:
Dzień dobry
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji.
Proszę odesłać do nas komiks na adres -
Prószyński Media Magazyn Książek - Gildia
Dział Zwrotów/Reklamacji
Regulska 2a
05-820 Reguły
Proszę dołączyć do listu numer faktury/zamówienia, dodać krótki opis
reklamacji oraz na paczce napisać że jest to reklamacja. Jak komiks do nas
dotrze wyślemy nowy egzemplarz oraz zwrócimy Panu koszty odsyłki.
Pozdrawiam
Anna Trześniewska
Gildia.pl
Zrobiłem to, paczka już siedzi w paczkomacie na podany adres. Piszą, że wyślą nowy egzemplarz, jest więc szansa, że nie cały nakład ma ten błąd.
Rano telefonicznie dostałem informację, że czekają na sygnał od Egmontu czy to cały nakład - jak cały to zwracają pieniądze, jak nie to wysyłają prawidłowe egzemplarze.